torsdag 3. mai 2007

-♥-
Har sydd meg nye puter til benken vi har foran huset vårt. Artig med noe nytt til konfirmasjonen som er i helga... Han jeg bor sammen skjønte ikke hvorfor vi måtte absolutt ha ny puter de var jo greie de vi hadde... Og han syns jeg hadde nok å gjøre om jeg ikke skulle sette meg ned å sy ny puter:0)) Men, men... så skjønner jo ikke mannfolkene seg på alt eller da.. Men jeg elsker jo dette med å pynte og ordne i stand til fest!
Bildene ble tatt i går kveld så de ble litt mørke og vanskelig og se fargene på stoffet. Stoffet er fra IKEA og går i fargene rosa, hvit og beige.

-♥-

5 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Hehe, den kjenner jeg meg igjen i ! Samboeren min skjønner heller ikke hvorfor jeg nesten hevr uke må sy og bytte ny trekk. Deilig med en forandring sier jeg bare, og han rister bare på hodet :)
De ble flotte! Nydelig stoff :)
Vet du, nå må jeg ikke glemme å lenke deg!Ha en fortsatt fin dag :)

Anonym sa...

så flotte puter, synes stoffet var skjønt:)
Masse lykke til med konfirmasjon da:)

Anonym sa...

Så fint det ble, og ikke minst koselig:) Det var et utrolig nydelig stoff på de putene;) iiiik, jeg kan ikke sy...sukk:) Lykke til med konfirmasjon;)

Anonym sa...

hei igjen, så flott den benken ble med de putene. Har kjøpt endel av det stoffet jeg også,veldig fint til en billig penge.Må leggen en link hit jeg også, ha en fin fin kveld!

Anonym sa...

Dette ble fint.
Skjønne fargekombinasjoner, og så er det så deilig å fornye seg litt ekstra når det er stor dag snart. Blir liksom prikken over i'en!
(si det til mannen din du, ingen kan klare seg uten prikkene over i'ene i livet)
Lykke til, håper du er i rute...det er ikke jeg!