fredag 1. juni 2007


~ ♥~

Jeg har blitt utfordret av Emmelines om å vise frem 3 ting som jeg setter pris på i mitt hjem. En artig utfordring som jeg gjerne tar ;)

1. Her er god stolen min på loftstua vår. En stol fra Bruka som jeg har hatt i mange år. Pledde som henger over ryggen er et Rørospledd som er designet av barn.


2. IKEA lyskrona som vi har på kjøkkenet er er jeg også veldig glad i :)





3. I dukkestua har jeg sydd gardiner i lerret og som våre 3 barn har tegnet og dekorert. Etter som vi har 2 gutter som er størst, så når vi bygde den så fikk den navnet "klubbhus". Og når jenta kom så var guttene for stor til "klubbhuset", så da ble det dukkestue.


Jeg sender utfordringen videre til 3 blogger som jeg setter pris på;)

Bestefars verksted

Casa Thea

Interiørhuset

~ ♥~

3 kommentarer:

Interiørhuset sa...

så flotte favoritter=) Den stolen så virkelig god ut,er nok godt å krype oppi den etter lange og harde dager...
jeg har hatt denne utfordringen tidligere,men tusen hjertlig takk for at du tenkte på meg=) Det er koslig å vite=) Ha en fin helg!

Anne sa...

Vakkert, vakkert.
Likte lyskrona også veldig godt.
Men må spørre om en ting....er det ikke farlig og vanskelig når lysene ikke står rett? Renner det stearin på bordet?
Har lyst på en jeg også, men dette her holdt meg igjen.
ha en fabelagtig lørdag.

elin1976 sa...

Så flotte ting du viser. Prinsessa mi likte godt gardinet i lekestuen. Navnet hennes var jo på det! Tina. Ha en fin dag:O)