tirsdag 30. oktober 2007

Hallowin..

~ ♥~

Jeg er fortsatt på lånt data...
Men her i huset er det noen andre som har andre ting og tenke på for tiden.. Nemlig HALLOWEEN.. Vår prinsesse er veldig opptatt av det..Jeg er egentlig litt mot det. Men når man har barn og bor i et boligfelt med masssse barn. Da er det ikke til å unngå at man bare må bite i det sure eple...
Hun til oss har gått de to siste årene...Men her vi bor så kommer det 2 åringer med mamma eller pappene sine og ringer på og spør etter gotter. I fjor så hadde vi kjøpt 160 kjærligheter og alle sammen forsvant og da fikk de som ringte på en hver..


I dag har jeg sydd hekse skjørt, kjøpt inn gotter og pyntet litt til i morgen.. Hva gjør ikke vi mammer for våre små engle barn;)

~ ♥~

3 kommentarer:

Ting og Tang sa...

Ja dei skal ver me på de meste:)
Mine to jente skal oxo gå i morga.
Mange skal ha hallowen party so ho på 8 år visste ikkje ka for et ho skulle velge. So då teke ho heller me systa på 4 1/2 år å går til naboane:)
God kveld!

Silkeline sa...

Takk for påminnelsen:)) Jeg må huske å kjøpe inn godterier....hadde helt glemt det jeg...
Man må bare henge seg på ja...ikke alltid greit å stå imot med egne argumenter når man har små barn. De vil jo bare gjøre det som andre gjør, og så er det jo litt artig også. Det blir nok noen fine hekser hos deg:))

Ha en fin dag:))

Kreoline sa...

Skjønner deg godt at du ikke liker det, liker det ikke selv heller, men det ser ut som det har kommet for å bli. Er så glad jeg har stooore barn som ikke feirer dette. Kos deg med feiring i dag.