søndag 9. desember 2007

~ ♥~

Da har kransen kommet opp på peishylla;)

~ ♥~

17 kommentarer:

Donna D sa...

kjempeflott krans:) Har du laget den selv?

Ha en fin uke:)

elin1976 sa...

Nydelig krans. Av en eller annen grunn er jeg et kranse menneske....kan ikke få nok slike og blir aldri lei dem. Ha en fin dag i morgen. Klem:O)

Tea sa...

For en nydelig krans! Det ble så fint med det skiltet på toppen!

åsemor sa...

Koselig krans :)

Ha ei fin uke!

Lena Bekkholt sa...

Så koselig krans da,lagd den selv?

Flower Power sa...

Nydelig krans! Hadde jeg hatt en peishylle, så skulle jeg hatt en sånn krans der...:)

Anemone sa...

Kjempelekker.

Laget blogginnlegg om kranser her om dagen jeg også. bruker kranser som dekorasjon hele året jeg. Og til mannens (til tider) store ergrelse henger de også utendørs
:-)

vel, noen ergrelser bør jo de også ha.

Fin førjulstid videre til deg.

Hulda sa...

Så flott krans du har laga. :)

siri.luks.us sa...

Utrolig vakker krans!!

krinkelkroken sa...

Kjempesøt krans Anne Mette:)
Ha en koselig kveld!

Berit sa...

Sjarmerende krans! Jeg elsker hjerter i slik fasong.

Moderncountry sa...

Flott Krans!
Sitter og lurer på om jeg skulle kjøpt ett par til selv. Eller kanskje lage?

Ha fine dager!

Anne-Berit sa...

For en nydelig krans.Ha en fin onsdag:o)

Kreoline sa...

Sukk, så nydelig, en sånn ville jeg også hatt. Ha en fortsatt fin uke.

M&Co sa...

Nydelig krans! Elsker sånne gren kranser!

Karna sa...

Vil få ønske deg og din familie en Riktig God Jul!

Donna D sa...

Hei hei

Stikker bare innom for å ønske deg en god jul og et godt nytt år:)